Kontakt
so-delujem@guest.arnes.si
klu-a@guest.arnes.si

Učne priprave ekipe na snovanje programa za vodstvo po razstavi Bogdana Borčiča - Kulturni bazar 2013

Učne priprave ekipe na vodstvo po razstavi Sprehajanje po ateljeju slikarja Bogdana Borčića (kurator dr. Andrej Smrekar)
Del programskih vsebin Kulturnega bazarja 2013
Uvod v poznavanje slikovnega polja - prof. Črtomir Frelih

Ker avtorjeva dela zahtevajo poznavanje zakonitosti slikovnega polja in ker samo snovanje zahteva specifična znanja likovne zasnove, smo za praktično-teoretska usposabljanja oziroma uvod v poznavanje slikovnega polja nagovorili prof. Črtomirja Freliha. Usposabljanja so bila prilagojena tako za slepe in slabovidne kot tudi za videče člane delovne skupine. S pomočjo tipnih predlog smo spoznali osnovne pojme slikovnega polja.



Predavatelj in slušatelji
Foto: Nina Koželj

Od spodnjega roba fotografije je od leve proti desni navzgor vidna dolga pravokotna miza, ob kateri na levi in desni strani sedijo slušatelji. Nekateri od njih si z dlanjo merijo lice. Predavatelj sedi na zgornjem delu mize – vrhu fotografije. Za njim se čez cel zgornji del fotografije nahajajo okna. Na levi strani se za slušatelji nahajajo tiskarske grafične preše za visoki tisk.



Predavatelj in slušateljica
Foto: Nina Koželj

Na levi strani opazimo slušateljico, ki je s hrbtom obrnjena k nam in sedi za mizo, na kateri so tipni primeri učnega materiala za spoznavanje slikovnega polja. Na drugi strani mize, na desni strani fotografije stoji predavatelj, ki je z obema rokama naslonjen na mizo.



Slušatelji ob spoznavanju tipnega učnega materiala
Foto: Nina Koželj

Od spodnjega roba fotografije je od desne proti levi navzgor vidna dolga pravokotna miza, ob kateri na levi in desni strani sedijo trije slušatelji. Na mizi je viden tipni učni material, ki ga slušatelji obravnavajo.



Nastajanje risb v glino
Foto: Nina Koželj

Od spodnjega roba fotografije je od leve proti desni navzgor vidna dolga pravokotna miza, ob kateri na levi in desni strani sedijo slušatelji in rišejo v glino. Glina je vnesena v lesen okvir, ki je pritrjen na leseno ploščo.



Risanje v glino
Foto: Nina Koželj

Na desni strani vidimo zadnji del glave ter desno ramo osebe, ki je s hrbtom obrnjena k nam in s paličico v svoji desni roki riše v za to pripravljeno glineno ploščico v osrednjem delu fotografije. V levi roki drži predmet - Edigs, ki ga riše po otipu.



Odlitek risbe
Foto: Nina Koželj

Na fotografiji na levi strani opazimo Edigs, na njegovi desni pa mavčni odlitek risbe tega objekta. Avtor risbe je Marko Mikulin.